Boekhouding voor je restaurant, café of horecazaak
Het bijhouden van de boekhouding binnen de horeca kan oplopen tot een grote klus. Afwijkende werkuren, fooien, inkopen en kleine transacties zijn voorbeelden van wat de boekhouding als horecaonderneming ingewikkeld maken. Om deze reden besteden veel horecaondernemers de administratie volledig of voor een groot deel uit aan Administratiekantoor De Hulp.
Het uitbesteden van de administratie: Welke administratieve taken je voor jouw horecaonderneming door ons wilt laten uitvoeren hangt af van jouw persoonlijke wensen. Bij het uitbesteden van de administratieve taken aan Administratiekantoor De Hulp zorgen wij ervoor dat alle administratieve taken binnen het bedrijf vervuld worden. Dit zijn taken zoals;
het bijhouden van alle financiële transacties
het opstellen van financiële verslagen zoals de jaarrekening
inkomende en uitgaande facturen bijhouden
debiteuren- en crediteurenadministratie beheren.
Loonadministratie horecapersoneel De salarisadministratie vormt een groot onderdeel van de boekhouding. Vooral als u parttimers of oproepkrachten in dienst neemt dan kan dit ingewikkeld worden. Wij begrijpen dat u zich liever bezighoudt met de bedrijfsvoering. Daarom nemen wij graag de salarisadministratie en boekhouding uit handen.
Als administratiekantoor in Den Haag en Rotterdam zijn wij gespecialiseerd in administratie en belastingadvies. U kunt bij ons terecht voor uw boekhouding van A tot Z. Wij verwerken uw administratie, doen uw aangifte omzetbelasting, aangifte inkomstenbelasting. Heeft u een bv, dan verzorgen wij ook de aangifte vennootschapsbelasting en stellen wij uw jaarrekening op. U kunt ook bij ons terecht voor belastingadvies en salarisadministratie. Wij werken met vaste tarieven zo weet u altijd waar u aan toe bent.
Wilt u meer informatie, een offerte of kennismakingsgesprek bij ons op kantoor?